Veel gestelde vragen


Wil je een klacht indienen?
Klanttevredenheid staat bij ons voorop en het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals jij die ervaren hebt.

Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Om jouw klacht zo goed mogelijk in behandeling te kunnen nemen, verzoeken wij je om bij het indienen van een klacht duidelijk te omschrijven wat het probleem is en (indien van toepassing) een kopie van de bestelgegevens, het bestelnummer, het klantnummer en eventuele andere relevante gegevens met de klacht mee te sturen.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Wooded
Vierlanderdreef 16
5431WZ
Cuijk

Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:30 – 17.00 uur telefonisch via 085-4014471 te bereiken.
Natuurlijk kun je ons ook altijd via het e-mailadres info@wooded.nl contacteren.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Indien je binnen 1 à 2 werkdagen geen reactie hebt ontvangen, dan verzoeken wij je om telefonisch contact met ons op te nemen.
In dat geval kan het zijn dat jouw e-mail in de spamfilter terecht is gekomen of om andere redenen ons niet bereikt heeft.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Wooded bij is aangesloten.
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).